Γνωστικό αντικείμενο
Διδακτική Φυσικής Αγωγής (ΦΕΚ: 1304 2-6-2022 τ. Γ΄)
Ώρες συνεργασίας με φοιτητές
Πέμπτη 14:30 - 15:30
Μαθήματα
Υποχρεωτικά:
-Αθλητική Παιδαγωγική και Πρακτική Άσκηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Εργαστήρια και επίβλεψη πρακτικής άσκησης φοιτητών/τριων)
-Διδακτική Φυσικής Αγωγής και Πρακτική Άσκηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Εργαστήρια και επίβλεψη πρακτικής άσκησης φοιτητών/τριων)
Κατ' επιλογή:
-Εισαγωγή στην Παιδαγωγική
Μεταπτυχιακά:
-Αθλητική Παιδαγωγική και Διδακτική Φυσικής Αγωγής
-Ειδικά θέματα Αθλητικής Παιδαγωγικής και Διδακτικής Φυσικής Αγωγής
Ερευνητικά ενδιαφέροντα
-Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής
-Μέθοδοι και Μοντέλα διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
-Αξιολόγηση στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
Σπουδές
-Πτυχίο Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού: ΤΕΦΑΑ- ΕΚΠΑ, 1995
-Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, ΤΕΦΑΑ- ΕΚΠΑ, 2009
-Διδακτορικό Δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, ΤΕΦΑΑ- ΕΚΠΑ, 2013.
Ενδεικτικές δημοσιεύσεις
- Dania, A. (2021). An autoethnography of becoming critical in Physical Education Teacher Education, Curriculum Studies in Health and Physical Education, 12(3), 251-267. https://doi.org/10.1080/25742981.2021.1926299
- Adamakis, M., & Dania, A. (2021). Validity and reliability of the emotional intelligence scale in pre-service physical education teachers. Journal of Physical Education and Sport, 21(1), 54-59.
- O’Brien, W., Adamakis, M., O’ Brien, M., Onofre, M., Martins, J., Dania, A., Makopoulou, K., Herold, F., Ng, K., & Costa, J. (2020). Implications for European Physical Education Teacher Education during the COVID-19 pandemic :a cross-institutional SWOT analysis, European Journal of Teacher Education, 43(4,) 503-522. https://doi.org/10.1080/02619768.2020.1823963
- Dania, A., & Griffin, L. (2020). Using social network theory to explore a participatory action research collaboration through social media. Qualitative Research in Sport, Exercise and Health. https://doi.org/10.1080/2159676X.2020.1836506
- Dania, A., & Harvey, S. (2020). Teaching basketball to sampling-year athletes: a game-centered and situated learning perspective. Journal of Physical Education and Sport, 20(2), 529-538.
- Dania, A., Kaioglou, V., & Venetsanou, F. (2020). Validation of the Canadian Assessment of Physical Literacy for Greek children: Understanding assessment in response to culture and pedagogy. European Physical Education Review, https://doi.org/10.1177/1356336X20904079
- Kaioglou, V., Dania, A., & Venetsanou, F. (2020). How physically literate are children today? A baseline assessment of Greek children 8-12 years of age. Journal of Sport Sciences, 38(7), 741-750, https://doi.org/10.1080/02640414.2020.1730024.
- Dania, A., & Zounhia, K. (2019). Physical education and physical education teacher education in Greece. In A. MacPhail, D. Tannehill & Z. Avsar (Eds), Identifying best practice across physical education teacher education programmes: A European perspective (pp. 121-136). Meyer & Meyer Publ. House.
- Dania, A. (2018). Pre-service and in-service teachers’ use of a wiki platform within a physical education mentoring program. In van Hilvoorde, I., & Koekoek, J. (Eds.), Worldwide Developments of Digital Technology in Physical Education and Sport, (pp. 257-277). London and New York: Routledge.
- Dania, A. (2018). LANTD: The implementation of a nonlinear pedagogical approach to primary school traditional dance teaching. In Overby, L. Y. & B. Lepczyk (Eds.), Dance: Current Selected Research, Vol. 9, DE: University of Delaware Library Open Access Publishing Platform. https://journals.udel.edu/dance/index